Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2015 12:06 - Надежда Савченко: „Човек, който е роден свободен, а не роб, не може да живее в неволя!“
Автор: ykpaina Категория: Политика   
Прочетен: 1391 Коментари: 0 Гласове:
9

Последна промяна: 13.01.2015 12:08

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Днес адвокатите на Надежда Савченко се срещнаха с нея в московския следствен изолатор. След срещата те обявиха, че Савченко няма намерение да прекрати обявената в средата на декември протестна гладна стачка, а единият от адвокатите й - Николай Полозов – публикува писмото на Надежда Савченко „до всички, на които не е безразлична нейната съдба“. 


image

Писмото на Надежда Савченко

До всички, на които не им е безразлична моята съдба.

От цялото си сърце ви благодаря за подкрепата. Повярвайте ми, аз я чувствам, въпреки че Следственият комитет на РФ ме лиши от правото на кореспонденция. Вече два месеца не съм получила нито едно писмо, затова не мога да ви отговоря. Затова сега благодаря на всички, които са ми писали или просто са ме споменали с добра дума. Това наистина ми даде сили.

Относно гладната стачка. Знам, че много хора на всички държавни нива в Украйна и в целия свят работят за моето освобождаване и съм им много благодарна за това.

Аз дори не разчитах на такава подкрепа, защото и в Украйна, и в света в момента има достатъчно проблеми освен моя… Затова много ценя вашата съпричастност. Срам ме е, че аз самата не мога да направя почти нищо от затвора, затова реших да се боря с единствения достъпен за мен начин - гладната стачка.

Но не искам да се тревожите твърде много за мен. Благодарение на Бога, на моя генетичен код и на родителите здравето ми е като на космонавт и ще издържа. А вашата съпричастност към моята съдба ще ми помогне. Всеки човек, който поне веднъж на ден си помисли нещо добро за мен, ми добавя вяра и сили, а всеки, който помисли лошо, ми добавя инат и ярост ; )

Юлия Владимировна Тимошенко ми написа писмо, в което ме моли да спра гладната стачка и да си пазя силите, защото „на врага му трябва да сме слаби“ – много мъдри думи. Благодаря, Юлия Владимировна.

Но искам да ви успокоя: аз никога не съм била и няма да бъда слаба! Силата на духа ми е несломима, а с надзирателите тук не ми се налага да влизам в ръкопашен бой! ; )  Най-важно е да устоя духом, а физическата сила ще се възстанови… А ако Бог е решил друго, какво пък… загубата на един боец, естествено, е много голяма загуба, но това в никакъв случай не е загуба на войната! Украйна ще победи!!!
Човек, който е роден свободен, а не роб, не може да живее в неволя! Не може – особено ако е невинен!

Със своя протест – гладната стачка – искам да постигна някаква проява на разум от страна на руските власти и на съвест – от страна на Следствения комитет на РФ. Има безспорни доказателства за моята невиновност във връзка с престъпленията, за които ме обвиняват. Какво им трябва още!?

Решението за гладната стачка е мое лично решение, никой не ме е карал да го правя.
Дадох дума: „До деня на моето завръщане в Украйна или до последния ден от живота ми в Русия!“ – И няма да я взема назад, в противен случай колко ще струват думите ми! ; )
Ще издържа! Благодаря ви, че вярвате в мен!

Надежда Савченко, 12. 01. 2015 г.

image


ukrainadnes.com




Гласувай:
9



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: ykpaina
Категория: Други
Прочетен: 1307888
Постинги: 705
Коментари: 146
Гласове: 2553
Блогрол
1. ТV онлайн - Украйна
2. Радио онлайн - Украйна
3. Филм "РЕВОЛЮЦИЯ НА ДОСТОЙНСТВОТО" - на украински с немски субтитри
4. Филм "РЕВОЛЮЦИЯ НА ДОСТОЙНСТВОТО" - на украински с английски субтитри
5. Филм "РЕВОЛЮЦИЯ НА ДОСТОЙНСТВОТО" - на украински с руски субтитри
6. Кога, защо и как „Хрушчов подари Крим на Украйна”
7. СТОПФЕЙК - САЙТ ЗА РУСКАТА ПРОПАГАНДНА МАШИНА И ТОТАЛНОТО РАЗМИНАВАНЕ С ИСТИНАТА
8. Физиономията на руSSкия фашизъм
9. ТОП ФАКТИ за руските ЛЪЖИ за Украйна
10. РУСИЯ - ИЗНОСИТЕЛ НА ТЕРОРИЗЪМ
11. ПОДАРЪК ЗА РАШИСТИ
12. Обикновените зомбита. Как действа лъжата
13. InformNapalm
14. ФСБ в Украйна
15. Първият украински Майдан - „Революцията върху гранита”
16. УКРАИНА 2015 - пропагандистки филм от 2012 (!) година, който показва война на територията на Украйна (в случай, че се ориентира към ЕС и НАТО, а не към Евразийския съюз)
17. ФИЛМ: КРИМИНАЛНАТА ОКУПАЦИЯ НА УКРАЙНА - Криминальная оккупация. Янукович и его банда.